Contact
U bevindt zich hier: Concentra Media Nederland » Cases » Praktijkcase Bouwontwikkeling Jongen Maastricht

Praktijkcase Bouwontwikkeling Jongen Maastricht

'Digitaal adverteren maakt resultaten meetbaar'

Doelstelling
Projectleider Hugo Krewinkel van Bouwontwikkeling Jongen Maastricht is altijd op zoek naar maximale publieksaandacht voor zijn woningbouwprojecten.

Aanpak
“We bedenken samen wat de beste vorm, combinatie, timing en omvang van onze reclame-campagnes is om een optimaal bereik te realiseren. Daarna hoef ik er niet meer naar om te kijken en komt alles in orde”, vertelt Hugo Krewinkel. Een belangrijk voordeel van digitaal adverteren is dat het effect meetbaar is. “Ik hoef alleen te zorgen dat alle informatie bij Rogér Prevaes komt. Hij zorgt ervoor dat iedere advertentie volgens afspraak in de krant of de betreffende websites terechtkomt. Doordat wij onze projecten en marktstrategie samen bespreken, weet Rogér ook met welke partijen ik op bepaalde momenten het beste kan samenwerken voor optimale publiciteit.”

Resultaat
“Op de website van 1Limburg.nl plaatsten we voor een aantal woningen in het Maankwartier in Heerlen een advertentie. Binnen één weekend schreven zich maar liefst 6 mensen in. Dat was opmerkelijk veel en betekent dat heel veel mensen onze advertentie gezien hebben”, aldus Hugo Krewinkel. Ook bij het huidige woningontwikkelingsproject Diepengaerde in Valkenburg heeft Rogér meegeholpen bij het uitwerken van een advertentiecampagne. “Rogér heeft me op interessante ideeën gebracht en ondersteunt me bij de uitrol over de verschillende digitale en papieren media.”

Info
Projecten van Bouwontwikkeling Jongen vindt u o.a. op de websites www.bouwontwikkelingjongen.nl, www.woneninmaankwartier.nl en www.diepengaerde.nl.

Ook op zoek naar maximale publieks-aandacht via de nieuwsmerken van Concentra Media Limburg? Vul het contactformulier in of bel 046 - 411 72 00.

undefined

Hugo Krewinkel (l) en Rogér Prevaes (r).